Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2012 23:09 - Кошмарната истина за пушачите - те са психяссали социопати
Автор: koshmar Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 16673 Коментари: 83 Гласове:
3

Последна промяна: 01.06.2012 23:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Срамно е, че защитниците на тая отвратителна напаст цигарите не виждат по-далече от носа си и бият камбаната, че им нарушавали правата. Мен ако питат, не само глоби заслужават, а психиатрично лечние и присъди. Защото пушачът е психически увреден социопат!

Да се трови и умишлено да съкращава живота си може само умствено недоразвит субект, който върви срещу основния принцип на живите организми - инстинкта за самосъхранение, следователно е психично нездрав.

Да убива умишлено други хора, без да му пука, пък е присъщо само за социопата. Ето какво бедствие причиняват тия същества на хората около тях:


Пасивният пушач е този, който вдишва: 1.            Издишаната главна димна струя от пушачатова е струята,коятосе получава от издишания от пушача директно вдишан дим през устния край на цигарата. Цигареният дим съдържа над 4 800 химични съединения, най-опасните, сред които, са:
    • никотин (стеснява кръвоносните съдове и учестява сърдечната дейност);
    • въглероден монооксид (отнема част от кислорода в еритроцитите);
    • катрани (отлагат се в белите дробове и предизвикват рак).
И други:
  • полициклични ароматни въглеводороди (бензо[а]пирен);
летливи (бензен, 1,3 – бутадиен, формалдехид, ацеталдехид);
  • нитрозамини (NNN, NNK, NAT, NAB);
  • метали (арсен, кадмий, хром, олово, живак, никел, селен);
  • компоненти на газовата фаза (азотен окис, циановодород);
  • акролеин;
  • ароматни амини;
  • етиленов окис.
2.            Страничната димна струя на цигарата – това е материалът, освободен директно във въздуха от горящия край на цигарата + това, което се разсейва през цигарената хартия. Химическият му състав е като този на главната димна струя, но за разлика от нея съдържа по-голямо количество вредни вещества:
    • 2 пъти повече никотин и катрани;
    • 5 пъти повече въглероден монооксид;
    • 73 пъти повече амоняк;
    • 3 пъти повече бензо[а]пирен;
    • повече кадмий от основната димна струя.
 Повтарям - пушачът е  психически непълноценно и вредно същество.


Тагове:   Напаст,   престъпник,   пушачи,   луд,


Гласувай:
23



1. nivela - Ей че си ги наритал горките пушачи:)
01.06.2012 23:20
Ей че си ги наритал горките пушачи:)
цитирай
2. blogpredator - като се замислиш е точно така и ...
01.06.2012 23:24
като се замислиш е точно така
и психиатрите говорят за никотиномания - болестна зависимост от цигарите, пушачът е наркоман
цитирай
3. oara - Не ти мърда боя от някой запален п...
01.06.2012 23:27
Не ти мърда боя от някой запален пушач:))))
цитирай
4. lidislidis - Има много истина в постинга, ти !:)
01.06.2012 23:48
Споделм написаното, както и мнението на примиера ни за пушачите...На север само циганките и наркоманите с психопроблеми пушат и хората се гнисят от пушачите, смтат ги за невежи, които вредят на себе си и на околните.
Поздрави!:)
цитирай
5. shtuka12 - Подобно крайно становище е глупаво ...
01.06.2012 23:51
Подобно крайно становище е глупаво като всички крайни становища, истината не е в крайнностите
цитирай
6. анонимен - :)
01.06.2012 23:52
pro4etoh na diagonal i si zapalih cigara s kef))))))))))
цитирай
7. blackpredator - Чудесен пример,
02.06.2012 00:13
как на манипулиран задник, след като му направят партийна клизма, силно е убеден, че накрайникът на иригатора, само е наподобявал пенис...:)))
Остава да пуснеш и клипче от тубата, а после и за шистовия газ.
Що не напишеш умнико все в тоя тон за Е-тата, пестицидите и останалите е-циди, които ежедневно ручате ти и семейството ти, в чистия вече от тютюнев дим въздух на техническата революция.
Наведен не се тича!

Свободата Санчо, е за свободни хора.
цитирай
8. анонимен - не пуши,
02.06.2012 00:46
не пий,не яж,не карай кола,не ходи на работа,и най-вече не клецай.сичко това е вредно!за по сигурно си отрежи и патката,защото може да се изкушиш.найш колко е вредно кръвното!
цитирай
9. анонимен - Къде е този север.... ?
02.06.2012 00:48
lidislidis написа:
Споделм написаното, както и мнението на примиера ни за пушачите...На север само циганките и наркоманите с психопроблеми пушат и хората се гнисят от пушачите, смтат ги за невежи, които вредят на себе си и на околните.
Поздрави!:)

Къде бе е този север, дето се гнисят от пушачите, и пушат само цигани и наркомани! Ми аз и сега работя доста на север по Скандинавието, и не мога да кажа такова нещо. Идея даже си нямаш колко народ пуши, и то здраво! Да се уточня, бацам в заведения - нощни!!! Там забраната е тотална - пуши се само на вън и то само на определено място, а цените на цигари и тютюн са пълен зверилник. Но народа масово пафка, може би с мярка защото даже и за техния стандарт цигарите са им зверски скъпи. Но пак казвам пушат, и то много! Не гледайте какво ви плещят в БГ по средствата за масова дезинформация...
#lidislidis, би ли споделила къде е този циганско-наркомански-нвежо-вреден север??? Защото затвърждавам мнението си, че тук хората пишат и цитират нещо, или неща които са прочели някъде, видели са по телевизията, или просто си измислят истории които им се иска да са верни с оригинала....
Дa не говорим, че да срещнеш циганин в далечния север, е много рядко срещано явление! Не е невъзможно, но е РЯДКО! И обикновено, циганина е със скъп костюм, и не пуши цигари защото пуши пури! Хайде сега нападайте ме!
Хахххххх, че умрем от смях с вашите непушачески напъни...
цитирай
10. lidislidis - Считам , че коментарът е обиден и тенденциозен срещу мен
02.06.2012 01:03
анонимен написа:
lidislidis написа:
Споделм написаното, както и мнението на примиера ни за пушачите...На север само циганките и наркоманите с психопроблеми пушат и хората се гнисят от пушачите, смтат ги за невежи, които вредят на себе си и на околните.
Поздрави!:)

Къде бе е този север, дето се гнисят от пушачите, и пушат само цигани и наркомани! Ми аз и сега работя доста на север по Скандинавието, и не мога да кажа такова нещо. Идея даже си нямаш колко народ пуши, и то здраво! Да се уточня, бацам в заведения - нощни!!! Там забраната е тотална - пуши се само на вън и то само на определено място, а цените на цигари и тютюн са пълен зверилник. Но народа масово пафка, може би с мярка защото даже и за техния стандарт цигарите са им зверски скъпи. Но пак казвам пушат, и то много! Не гледайте какво ви плещят в БГ по средствата за масова дезинформация...
#lidislidis, би ли споделила къде е този циганско-наркомански-нвежо-вреден север??? Защото затвърждавам мнението си, че тук хората пишат и цитират нещо, или неща които са прочели някъде, видели са по телевизията, или просто си измислят истории които им се иска да са верни с оригинала....
Дa не говорим, че да срещнеш циганин в далечния север, е много рядко срещано явление! Не е невъзможно, но е РЯДКО! И обикновено, циганина е със скъп костюм, и не пуши цигари защото пуши пури! Хайде сега нападайте ме!
Хахххххх, че умрем от смях с вашите непушачески напъни...


НЕ ЧЕТА ОТТУК, ОТТАМ, НЕ ПЕЙСТВАМ ЗА СЕВЕРНАТА КУЛТУРА И ЖИВОТА ТАМ, А ЖИВЕЯ ТАМ 20 ГОДИНИ И НЕ СИ ТИ С ЛЪЖИ И ИНТРИГИ ДА МЕ УЧИШ ЗА СЕВЕР!:))
ЗЛОБАТА И ИНТРИГИТЕ ЩЕ ВИ ПОГУБЯТ ТОТАЛНО! ЛЪЖИ, ПОДЛОСТ, ИНТРИГИ , МРЪСНО И ГНУСНО БАНАЛНО ВЕЧЕ СЕ ПЕНЯВИТЕ ИЗ БЛОГА БЕЗ ПОВОД И С ПРАЗНО САМОЧУВСТВИЕ ... ОЩЕ НЕЩО ДА ИНТРИГАНТСТВАШ?????? МОЖЕ БИ ОТ ПЕРНИК ПИША, А?
НЕ СЕ ДЕРИ ПО КОМЕНТАРИ СРЕЩУ ИСТИНИТЕ, КОИТО ПИША...КОЛКОТО И ДА ТИ СЕ ИСКА ОТ ЗЛОБА ДА МЕ РУГАЕШ!
цитирай
11. lidislidis - АНОНИМЕН СИ И АНОНИМЕН ЩЕ СИ ОСТАНЕШ!
02.06.2012 01:25
С ЕДИНСТВЕНОТО ЗАНИМАНИЕ ДА ЗЛОБЕЕШ И ИНТРИГАНТНИЧИШ ИЗ БЛОГА... А СПРИ СЕ, ЧЕ СИ СМЕШЕН, СМЕШНА !
цитирай
12. анонимен - Мое лично право е
02.06.2012 08:07
Да пуша, да се тровя, да правя, каквото желая със здравето си, то е мое, а не държавна собственост.

Този или тази koshmar е доста злобен/злобна - ако мисли, че по-малко вреди със злобата си на себе си и другите се лъже.

Не се е родил още тоя, който ще ми казва как да живея. Не ми пука от глобите, не ми пука, че това е закон - този закон е несправедлив към мен и ще срещне само моята съпротива и естествено ще го нарушавам. Аз изкарвам доста пари и никаква глоба няма да е в състояние да ме откаже. Само аз, по свое вътрешно усмотрение мога да реша да спра цигарите. Аз не съм държавен монопол, за да може държавата да се разпорежда с мен.

Като ви гледам какви сте злобни

Така че имате много здраве от мен злобари - по никой начин не можете да ми попречите да пуша в заведение.
цитирай
13. анонимен - Леки разсъждения...
02.06.2012 09:26
Дааа, "пушачът е психически увреден социопат"...
Както е известно, всичко зависи от гледната точка... Група луди никога не ще се нарекът луди, ако сред тях има само един нормален.
Аз лично съм виждал достатъчно психически увредени, без да са пушачи.
Че пушенето е вредно съм съгласен..., с известна уговорка, разбира се.
Чета тук - "Да се трови и умишлено да съкращава живота си може само умствено недоразвит субект..." ,
и веднага недоумявам, кой болен мозък можа да роди този "бисер"... Че в тази връзка, в графата - "болни мозъци" ,
веднага попадат, с малки изключения, всички творци на култура - музиканти, певци, писатели, президенти, държавници, художници, философи, поети..., ще ми е трудно да изброя всички знайни и незнайни... Веднага , чисто логически следва, че хората умират от желание да копират "болният мозък", да следват неговата "заръка" - слушаме музика изпълнена от "болни мозъци" , четем стихове - от "болни мозъци", обличаме се модно - от "болни мозъци",
изпълняваме закони родени от "болни мозъци" /което не учудва никого вече/. Мога да продължа много да изброявам.
Интересно koshmar-а към кои спада... :)))) Може би някаква извънземна форма на живот..., или...

Та, да не ви губя времето ще кажа - излиза че живота ни се определя от "болни мозъци"!
Е!
Защо тогава да го живея по този начин?!? Ами ясно е защо...

PS. За сведение:
- пушещият не издишва :

"* никотин (стеснява кръвоносните съдове и учестява сърдечната дейност);
* въглероден монооксид (отнема част от кислорода в еритроцитите);
* катрани (отлагат се в белите дробове и предизвикват рак).",

поради простата причина, че никотина се усвоява от кръвта /това е целта/, въглеродният окис /префърцунено - монооксид/ е нестабилен и веднага преминава в двуокис /диоксид/, пък за катрана все още не е доказано че предизвиква рак.

Така че престанете да ЛЪЖЕТЕ знаещи и незнаещи, но обичащи да пишете! Тъпо е!
цитирай
14. анонимен - към автора! към koshmar-a
02.06.2012 09:31
Твърде обидно е "одобрението", което трябва да чакам, за да видя написаното от мен! А може и да не го видя! А!
Това се нарича ЦЕНЗУРА драги! А наличието на цензура говори за СТРАХ! Това ли си ти!
Съжалявам че взех отношение! Сбогом!
цитирай
15. анонимен - СЛЕД ВРЕМЕ ЩЕ ДОКАЖАТ, ЧЕ ЦИГАРИТЕ ...
02.06.2012 09:53
СЛЕД ВРЕМЕ ЩЕ ДОКАЖАТ, ЧЕ ЦИГАРИТЕ СА ПОЛЕЗНИ!
ВЕЧЕ Е ДОКАЗАНО,ЧЕ ПРЕДПАЗВАТ ОТ ПАРКИНСОН.
СТАРИТЕ ХОРА ОБИЧАТ СУПИ:)))
цитирай
16. podvodni - То това много добре. Пушачите - п...
02.06.2012 10:09
То това много добре. Пушачите - прости, не пушачите-умни. Но не за това иде реч, та искам да попитам - Какво ще рече това, ЕТИЛЕНОВ ОКИС ? Би ли обяснил умажаемият автор какво ще да е това чудо?
цитирай
17. samarinof - Напълно подкрепям,
02.06.2012 10:22
Вреден навик, който трябва да отмре от самосебе си, подпомогнат от законови мерки.
цитирай
18. анонимен - Ти си овца
02.06.2012 10:37
цигарите са полезни и удължават живота.
Овчедушието е болест
цитирай
19. анонимен - То това много добре. Пушачите - п...
02.06.2012 10:56
podvodni написа:
То това много добре. Пушачите - прости, не пушачите-умни. Но не за това иде реч, та искам да попитам - Какво ще рече това, ЕТИЛЕНОВ ОКИС ? Би ли обяснил умажаемият автор какво ще да е това чудо?

C2H4O с извинения... Но, има го! :))))

----------------
като допълнение:

метанол, метилалдехид, метилен оксид - това са част от имената, под които е познат формалдехидът
цитирай
20. анонимен - T.N.T.
02.06.2012 12:08
...TOLKOVA LI E WAJNO,4OVEKA KAK GO E KAZAL !?...

MALKO SAM PU6IL,NO OSVEN ZDRAVETO IMA I DRUGO.

OTROVA.KOQTO STRUVA MAIKA SI I BA6TA SI I DA

DAVAME ZA NEQ LUDI PARI WIEIKI ZA ZAPLATI

BEZRABOTICA,I T.N.T.ZA HORATA E KRIZA I BI

TRQBVALO PONE TE DA PRESTANAT DA UTEJNQVAT

IKONOMI4ESKOTO SI ZDRAVE SAS SKAPITE CIGARI,

PAK...MODERNITE LEVI,NQMAT TOZI PROBLEM--DA SI PAFKAT.
цитирай
21. анонимен - Да наричаш една голяма част от Света
02.06.2012 12:33
социопати и простаци, по критерия "пушачи" щеше да е смешно, ако не беше глупаво. Пушачите са зависими от никотина(наследство от индианците и техните "лули на мира") хора, но това в никакъв случай не е основание да се обвиняват във всички беди и проклятия. И преди навлизането на тоя вреден навик масово в Европа е имало и ще има всякаква "гад", която не пуши цигари, но убива без да и мигне окото, мачка, изнасилва и подтиска свободният човешки дух. Живея в Германия. Не съществува явление "непушачите се гнусят от пушачите". Чисто и просто са взети мерки да няма противопоставяне на тия две категории граждани, всяка от които има принос за развитието на обществото. До някъде законът за пушене на обществени места е като въведеният у нас, с тази разлика, че в заведения с вентилация или в Локали, където не се сервира храна се пуши в помещенията. В луксозните хотели и ресторанти може да се пуши на бара, а има такива, където се пуши в залите. Цените на цигарите тук са от порядъка на 5 евро, но пушещите са един голям процент, които не се охулват и наричат от другите с такива нелицеприятни наречия, както се наблюдава това у нас и по медиите, и от устата не на някой друг, а на държавният ни глава.
цитирай
22. анонимен - хм
02.06.2012 13:16
дебелите също умишлено си съкращават живота, сърцето им залоява и се пръсва, да не говорим каква травмираща окото и психиката гледка са по бански на плажа
цитирай
23. boyanmladenov - Да забранят със закон тъпите сер...
02.06.2012 13:16
Да забранят със закон тъпите сериали и реалитита, чалгата, с които увредиха необратимо мозъка на голяма част от сънародниците ни. Да спрат от движение гробници и таралясници. Че тогава да заповядат при пушачите.
цитирай
24. анонимен - Некадърний Кошмаре!Една лека кола ...
02.06.2012 13:41
Некадърний Кошмаре!Една лека кола изминала 100 км, изхвърля толкова вредни газове,но ВРЕДНИ,колкото аз за 10 години по 20 цигари дневно да изпуша пак няма да мога да наваксам това,което колата ще сътвори!Пък да не говорим за разните заводи,тецове и тн!И както виждаш, живото си тече,хората се раждат и умират и света не е свършил!Когато ти умреш нека на гроба ти да пише -умрял здрав,а аз като пукна ,ако искат да пишат-умрял като пушач!!!
цитирай
25. анонимен - Кошмарната истина за пушачите - те са психяссали социопати
02.06.2012 13:53
За съжаление е вярно. Майка ми умря от цитарите - задуши се докато се опитваше да изкашля катрана от дробовете си. Който е решил да се трови, да го прави за своя сметка и без да уврежда чуждо здраве. И когато дойде наградата му, да си носи последствията.
цитирай
26. анонимен - Некадърний Кошмаре!Една лека кола ...
02.06.2012 13:59
анонимен написа:
Некадърний Кошмаре!Една лека кола изминала 100 км, изхвърля толкова вредни газове,но ВРЕДНИ,колкото аз за 10 години по 20 цигари дневно да изпуша пак няма да мога да наваксам това,което колата ще сътвори!Пък да не говорим за разните заводи,тецове и тн!И както виждаш, живото си тече,хората се раждат и умират и света не е свършил!Когато ти умреш нека на гроба ти да пише -умрял здрав,а аз като пукна ,ако искат да пишат-умрял като пушач!!!

Понеже става дума за сравнение между цигарения и автомобилен дим да да още един пример.Досега не съм чул някъде по света хора вдишали цигарен дим в затворено пространство да са умрели от "вредния"дим!Но поне 30-40 случая знам,че двама усамотени в гараж със запален двигател на ниски обороти ,само след 10-15 минути са мортус!И то "благодарение" на въглеродния оксид,или по старому-въглеродния окис!Та с това,което давам пример-къде,къде са по-вредни автомобилните газове и според логиката на автора, Кошмара досега 1000 пъти да са забранили автотранспорта!А най-големия простак/ Б.Б./ си позволява да нарича пушачите простаци!добре,че е той умничкия ми та България "цъфти и връзва"!
цитирай
27. koshmar - Като добър домакин не се намесвам - ...
02.06.2012 14:06
Като добър домакин не се намесвам - говорете си, но моята теза е съвсем проста - пушачът вреди на другите, които поглъщат цигарения дим, и е върховна наглост и безочие да не обръща внимание на това - сам да прави каквото си иска с живота си, но когато вреди на другите, е вредител. Съвсем нормално е държавата да защити непушачите.
цитирай
28. podvodni - То това много добре. Пушачите - п...
02.06.2012 14:09
azop написа:
podvodni написа:
То това много добре. Пушачите - прости, не пушачите-умни. Но не за това иде реч, та искам да попитам - Какво ще рече това, ЕТИЛЕНОВ ОКИС ? Би ли обяснил умажаемият автор какво ще да е това чудо?

C2H4O с извинения... Но, има го! :))))

----------------
като допълнение:

метанол, метилалдехид, метилен оксид - това са част от имената, под които е познат формалдехидът

Де факто етиловият окис е ...... дезинфектант. Гадно нали?
Азотният окис има доста странна функция. Предпазва от ......инфаркт, и придава еластичност на кръвоносните съдове !!!!! А цианът, той пък е един от компонентите който буквално убива раковите клетки.
Отрови? Такова понятие не съществува. Правилно е да се казва - дози, концентрация.
Витамин С е полезен продукт, нали? Погълнете огромно к-во от него !! Тогава вече ще говорим за отрова. Между другото витамин С е вид киселина. Но това наименование не се използва, защото като кажеш киселина се получават отроцателни асоциации, нали така? Всичко е игра на думи, което е вид манипулация.
цитирай
29. анонимен - Като добър домакин не се намесвам - ...
02.06.2012 14:12
koshmar написа:
Като добър домакин не се намесвам - говорете си, но моята теза е съвсем проста - пушачът вреди на другите, които поглъщат цигарения дим, и е върховна наглост и безочие да не обръща внимание на това - сам да прави каквото си иска с живота си, но когато вреди на другите, е вредител. Съвсем нормално е държавата да защити непушачите.

Ама ти четеш ли коментарите 26 и 28?Не повтаряй като папагал тезата си,а се аргументирай срещу написаното в тези коментари!Къде е голямата вреда?
цитирай
30. koshmar - Не мога да повярвам, че
02.06.2012 14:19
някои не разбират къде е вредата от тютюнопушенето, та трябва да се обяснява.
Медицината е единодушна за вредата от тютюна - върху самия пушач и околните.
Но за да бъде ясно и на непроумяващите, ето:
цитирай
31. koshmar - Влияние на пасивното тютюнопушене ...
02.06.2012 14:20
Влияние на пасивното тютюнопушене върху децата
Чувствителността на детския организъм към тютюневия дим изисква особена загриженост, както от медицински, така и от етични съображения. Белите дробове на децата са по-малки, а тяхната имунна система е по-слабо развита, което прави по-вероятно развитието на инфекции на техните дихателна система и уши, предизвикани от тютюневия дим. Тъй като децата дишат по-учестено от възрастните, те вдишват повече химикали на кг/тегло от възрастните за едно и също време. В същото време децата имат и по-малки възможности от възрастните да напуснат задимената среда, било в дома или на друго място.
Болестотворните въздействия на пасивното тютюнопушене са обикновено по-големи, когато и двамата родители пушат (обикновено по-значимо е вредното влияние на тютюневия дим от майката, която е в близък контакт с детето по-продължително време). Ето някои най-значими негативни ефекти, установени при проучвания на голям брой деца:

В доклад на Кралския медицински колеж (Великобритания) през 1992 г. се посочва, че всяка цигара, която бременната жена пуши, забавя скоростта на кръвния поток през плацентата, причинявайки учестена сърдечна дейност на плода. Въглеродният моноoксид във вдишания тютюнев дим намалява капацитета на пренасяне на кислорода с около 40%. Това води до редуциране нарастването на плода средно с 200 грама преди раждането, в сравнение с плода на непушещите майки.
Недоносеността, раждането на мъртъв плод и вродените аномалии са по-чести, когато бременните жени са били изложени на тютюнев дим.
Много бебета на бременни пушачки се раждат преждевременно и с тенденциякъм по-ниско тегло. Преждевременното раждане и ниското тегло на новороденото увеличават риска от ранна смърт на детето. Същото се отнася до респираторния дистрес-синдром и другите дихателни усложнения при новороденото.
Синдромът на внезапната детска смърт („смърт в детското креватче”) е по-вероятен. Около 25% от тези умирания при видимо здрави деца изглежда са свързани с тютюнопушенето на майката. Рискът почти се удвоява, ако майката пуши 20 и повече цигари на ден.
Децата на майки-пушачки са с по-ниско тегло и имат по-слаба успеваемост в училище както в ранна, така и в по-късна детска възраст.
Децата под 6-месечна възраст имат 3 пъти по-голяма вероятност да развият остро респираторно заболяване, включително и пневмония. Ефектът е по-малко отчетлив при по-големи деца, които прекарват повече време вън от дома.
Хроничната кашлица, храчките и хриповете са два пъти по-чести, когато родителите пушат, и с 50% по-чести при деца в училищна възраст (още по-висок е рискът, ако и самите деца пушат). Повишен е рискът от възпаление на долните дихателни пътища като бронхит, пневмония и бронхиолит.
Новите случаи на астма при деца на родители пушачи са с 50-100% по-чести, а пристъпите им са по-чести и по-мъчителни. По данни от проучвания в страни от Европейския съюз, деца, отглеждани в домове, където се пуши, са изложени на двойно по-голям брой риск от развитие на астматично заболяване. Съответно детските респираторни заболявания, причинени от пасивното тютюнопушене, водят по-нататък, в зрялата възраст, до развитие на респираторни заболявания.
При деца на майки пушачки възпаленията на средното ухо са по-чести, в т.ч. с последващо отслабване на слуха.
Малките деца са подложени на особено висок риск в затворени помещения и ограничени пространства. Например в автомобили концентрацията на опасни химически вещества от тютюнев дим се увеличава близо 200 пъти при затворени прозорци.

Влияние на пасивното пушене върху възрастните непушачи
Непушачите, след 30-минутен престой в помещение, където се пуши, имат почти толкова въглероден моноoксид в кръвта, колкото активните пушачи, когато изпушат една цигара. Цигареният дим е причина за редица здравни проблеми у пасивните пушачи, възникващи при престой в задимено помещение: кашлица, главоболие, дразнене на очите, дразнене на гърлото, кихане и отделяне на секрет от носа, гадене, дихателни нарушения, ускорена сърдечна дейност. Пасивното пушене носи по-висок риск за хора, страдащи от астма, сенна хрема, бронхит, белодробен емфизем, сърдечни заболявания.
Повечето проучвания в тази област сравняват показателите на най-често срещаните болести, свързани с употребата на тютюн, при непушачи, женени за пушачи, с тези при непушачи, женени за непушачи. Рискът изглежда тук отново е свързан с дозата – колкото повече цигари пуши партньорът, толкова по-висок е рискът за непушача. Ето някои особено показателни факти:
· увеличен е комбинираният риск от белодробен рак с 24% и повече при непушачи, изложени на тютюнев дим в домовете си;
· увеличен е рискът от исхемична болест на сърцето с около 25%, а от мозъчен инсулт - с 82%;
· 8 проучвания са показали повишени стойности до 25% при хроничните респираторни заболявания (главно хроничната обструктивна белодробна болест). Някои, но не всички проучвания, са показали намаление на функционалните показатели на белия дроб при пациенти, изложени на тютюнев дим;
· по отношение на астмата, доказателствата показват, че е налице 40-50% повишен риск от развитие на астма при възрастни, изложени на тютюнев дим в домовете си;
цитирай
32. podvodni - Съвремената медицина стъпва върху ...
02.06.2012 14:40
Съвремената медицина стъпва върху познанието на т.нар. народна или по-право природна медицина. Подчертавам ПРИРОДНА. А тя се е развивала хилядолетия. Та в този ред на мисили намерих нещо наистина странно:
"Тютюнът произхожда от Америка, където дълго време е бил използван от индиански шамани и лечители."
А познайте кое е странното в цялото изречение!
цитирай
33. анонимен - Успешно дело..
02.06.2012 14:46
Със сигурност един пушач може да ти спретне едно печелившо дело за обида и дискриминация.ЩЕ СЕ РАДВАМ АКО НЯКОЙ ГО ЗАВЕДЕ.
цитирай
34. анонимен - Кошмаре, ти олигофрен ли си или М...
02.06.2012 14:46
Кошмаре,ти олигофрен ли си или Мирча Кришан/АКО НЕ ЗНАЕШ- РУМЪНСКИ КОМИК,НА КОЙТО КАКЪВТО И ВЪПРОС ДА МУ ЗАДАДАТ ВСЕ С КРАСТАВИЦАТА ГО СВъРЗВАШЕ/!Та искам съвсем конкретно и аргументирано да отговориш,коя вреда за човечеството е по-голяма?Тази от цигарения дим, или тази от двигателите с вътрешно и външно горене,тецовете заводите ,вулканите и тн!И ако все пак вторите са в огромна степен по-вредни,какво правим?Да ги забранят ли?!?!
цитирай
35. анонимен - Поздравления за обилната информация
02.06.2012 14:49
в пост 33. Разбира се, всички ние знаем подробности и проучвания за вредата от тютюнопушенето, а на всяка кутия цигари се кипри предупеждение, че то е вредно за нашето здраве, причинява рак и бла бла още думи, които никой не чете. Печалбите от пороците и нещастията на хората са безкрайно по-големи отколкото от щастието им. На това отдавам просперитета на монополите, които държат енергийните източници, порнографията, нефта, оръжията, гробищата, алкохолния бизнес, тютюневия бизнес, наркотиците не на последно място и тъпоумието и овчедушието, което е най-проповядваната доктрина от край време. Ако цигарите и алкохолът са врагове номер едно, защо не ги забранят навеки? Не това е проблемът ни, а СТРАХЪТ и НИХИЛИЗМЪТ, които са се наместили трайно в нашето общество. Крещим срещу простаците "пушачи" с пълно гърло, но не искаме да видим, че са ни превърнали в роби на собствените ни лишени от съдържание, безперспективни и безмислени животи, с които все някой се разпорежда и диктува именно заради изграденото статукво и вярата, че следващите ще ни "оправят". Докато сме стадо овце, само с нужди и пороци, без идея защо живеем и че ни е дадено право на ИЗБОР все ще затъваме все по-надолу в материализма и бездуховността. Ние сме едно вечно отрицание на различните, на неудобните, а би трябвало сами да си ковем съдбата с идеи за това какво ИСКАМЕ, а не какво НЕ ИСКАМЕ.
цитирай
36. анонимен - И как ще стане? :)
02.06.2012 15:01
samarinof написа:
Вреден навик, който трябва да отмре от самосебе си, подпомогнат от законови мерки.


Как ще стане. Това е утопия. Пушача ще си пуши независимо какъв закон вкарват. Аз пуша на работното си място. Всички мои колеги без 2 пушат на работното си място. Пуша и в заведения. Кой е тоя дето ще дойде да ме глоби а? Нека се пробва. От 10 кладенеца вода ще донеса но това няма да стане. Вие луди ли сте евро-овце такива?

цитирай
37. анонимен - Като добър домакин не се намесвам - ...
02.06.2012 15:05
анонимен написа:
koshmar написа:
Като добър домакин не се намесвам - говорете си, но моята теза е съвсем проста - пушачът вреди на другите, които поглъщат цигарения дим, и е върховна наглост и безочие да не обръща внимание на това - сам да прави каквото си иска с живота си, но когато вреди на другите, е вредител. Съвсем нормално е държавата да защити непушачите.

Ама ти четеш ли коментарите 26 и 28?Не повтаряй като папагал тезата си,а се аргументирай срещу написаното в тези коментари!Къде е голямата вреда?

Ами хайде бе,добрий ми домакини,чакам да поместиш коментар може би 35 и да ми отговориш!
цитирай
38. koshmar - Наистина пушенето е много вредно - ...
02.06.2012 15:39
Наистина пушенето е много вредно - вкл. и за интелекта:)))))

Аз им обяснявам, че пушенето е вредно, те ми искат пак обяснения.

Развиват ми теории, че много неща били вредни освен пушенето.
И това значи ли да оставим пушачите да ни тровят?

За всички пушачи е добре да си спомнят, че точно актьорът от рекламата на Марлборо умря от рак и преди да умре, призова хората да не пушат.

цитирай
39. apostapostoloff - Няма НИКАКВА връзка между
02.06.2012 15:39
пушенето и здравето! Просто няма. Никога, никъде това не е било ДОКАЗАНО.

Има обаче статистика... От нея става ясно следното: в България има над 3 000 000 пушачи. В България от рак на белите дробове всяка година заболяват около 3 000 души. От тях повечето са НЕПУШАЧИ!!

И още малко статистика. Българският пушач живее около 70 години. Българският непушач живее около... 70 години. Това означава, че цялата тази "дискусия" е повече от ИДИОТСКА!
цитирай
40. анонимен - Хитлер не е пушил, значи според н...
02.06.2012 15:39
Хитлер не е пушил, значи според непушачите той не е социопат
цитирай
41. koshmar - Апостолофф, не си прочел по-горе. ...
02.06.2012 15:43
Апостолофф, не си прочел по-горе. Непушачите заболели от белодробен рак са били пасивни пушачи. Медицината е доказала милиони пъти, че тютюнът убива, само ти не си разбрал още.
цитирай
42. koshmar - Хитлер не е пушил, значи според н...
02.06.2012 15:45
анонимен написа:
Хитлер не е пушил, значи според непушачите той не е социопат



Факт е, че един пушач гледа само своя кеф, и през ум не му минава, че оня до него се трови. Тая безчувственост и наглост прави пушача потенциален престъпник - той не мисли за никого освен за себе си.
цитирай
43. lidislidis - Дискусията за вредата от цигарите се е опростачила...
02.06.2012 15:54
Агресията на анонимен и минусите са показност на тенденцията на "стачкуващите" да си показват грубите обноски в блога...Познават се от самолет коментарите им с обиди и ругатни към автора, а не към материала в статията...Жалка пародия са на събеседници в този блог, където насаждат само омраза и размахват простотия и злоба...
цитирай
44. koshmar - Цялата тая смешна кампания на пу...
02.06.2012 16:17
Цялата тая смешна кампания на пушачите в блога, че им нарушавали правата, че те били добрички и невинни, а лошите Бойко и Дянков ги гонели, че били невинни жертви на лошия ГЕРБ, че цигарите не били вредни...показват само едно -
цигарите тотално поразяват и интелекта, освен здравето и потентността.
цитирай
45. анонимен - Бунтът против цигареното вето е ...
02.06.2012 16:24
Бунтът против цигареното вето е насрочен за 10 юни от 18 ч пред Националния дворец на културата. :)))))
цитирай
46. koshmar - Супер:))))
02.06.2012 16:26
Всички бунтовници да носят по един стек цигари, а за по-голям ефект на бунта , понеже вече е топло времето, жените пред НДК да са голи;)))))))))))))
цитирай
47. анонимен - Цялата тая смешна кампания на пу...
02.06.2012 16:47
koshmar написа:
Цялата тая смешна кампания на пушачите в блога, че им нарушавали правата, че те били добрички и невинни, а лошите Бойко и Дянков ги гонели, че били невинни жертви на лошия ГЕРБ, че цигарите не били вредни...показват само едно -
цигарите тотално поразяват и интелекта, освен здравето и потентността.

Въэдържам се за пореден път да не ти отправя обидни епитети,не защото описваш"вредата от пушенето",а искам на най-елементарния въпрос,кои пушеци са по-вредни/може би стотици хиляди пъти повече от цигарите/и защо не ги забранят да ми отговориш АРГУМЕНТИРАНО и допустимо ли е един човешки антипод да обижда половин България,да ги нарича ПРОСТАЦИ защото пушели !?!?
цитирай
48. koshmar - ан49
02.06.2012 17:04
Вече споменах, че не е убедително да се оправдава вредата от никотина с това, че автомобилните газове били по-вредни. Невъзможно е да се живее без транспорт, а без цигари може. Не може да се забрани бензина, понеже с колело не можеш да идеш от София до Варна.

Къде виждаш обиди - аргументирам се съвсем нормално. Да знаеш, че цигарите те убиват, и да пушиш, говори, че си зависим, значи наркоман, значи психично увреден, а да не се съобразяваш, че вредиш на другите, значи че си безчувствен егоист.
цитирай
49. анонимен - Да пуша, да се тровя, да правя, ка...
02.06.2012 17:29
анонимен написа:
Да пуша, да се тровя, да правя, каквото желая със здравето си, то е мое, а не държавна собственост.


Не се е родил още тоя, който ще ми казва как да живея. Не ми пука от глобите, не ми пука, че това е закон - този закон е несправедлив към мен и ще срещне само моята съпротива и естествено ще го нарушавам.


АМА ТВОЕ ЛИЧНО ПРАВО Е ДА СЕ РАЗПОРЕЖДАШ СЪС СОБСТВЕНИЯ СИ ЖИВОТ И ЗДРАВЕ. С ЖИВОТА И ЗДРАВЕТО НА ДРУГИТЕ НЯМАШ ПРАВОТО ДА СЕ РАЗПОРЕЖДАШ! ТОВА ЯСНО ЛИ ТИ Е ИЛИ СИ ТВЪРДЕ ТЪП ЗА ДА ГО РАЗБЕРЕШ?
цитирай
50. анонимен - Кошмаре, ти олигофрен ли си или М...
02.06.2012 17:40
анонимен написа:
Кошмаре,ти олигофрен ли си или Мирча Кришан/АКО НЕ ЗНАЕШ- РУМЪНСКИ КОМИК,НА КОЙТО КАКЪВТО И ВЪПРОС ДА МУ ЗАДАДАТ ВСЕ С КРАСТАВИЦАТА ГО СВъРЗВАШЕ/!Та искам съвсем конкретно и аргументирано да отговориш,коя вреда за човечеството е по-голяма?Тази от цигарения дим, или тази от двигателите с вътрешно и външно горене,тецовете заводите ,вулканите и тн!И ако все пак вторите са в огромна степен по-вредни,какво правим?Да ги забранят ли?!?!

НЕ! ОЛИГОФРЕНЪТ Е ДРУГ. АБСУРДНИ И НЕУМЕСТНИ СРАВНЕНИЯ! ЕЛЕКТРИЧЕСКИЯТ ТОК Е НАЙ-ГОЛЕМИЯТ УБИЕЦ В ИСТОРИЯТА НА ЧОВЕЧЕСТВОТО. ДА ЗАБРАНИМ УПОТРЕБАТА МУ ЛИ? КАКВА РАБОТА ВЪРШИ ЕЛЕКТРИчЕСКИЯТ ТОК,КАКВА РАБОТА ВЪРШАТ ТЕЦОВЕТЕ,ЗАВОДИТЕ И ДВИГАТЕЛИТЕ С ВЪТРЕШНО ГОРЕНЕ( А КЪДЕ ДНЕС СЕ ИЗПОЛЗВАТ ВЕЧЕ ДВИГАТЕЛИТЕ С ВЪНШНО ГОРЕНЕ И КОИ СА ТЕ?) КАКВА РАБОТА ВЪРШАТ ВСИЧКИ ТЕ?

И КАКВА РАБОТА ВЪРШИ ЗА ХОРАТА ЕДНА ЦИГАРА? ТЯ ЯДЕ ЛИ СЕ? ПИЕ ЛИ СЕ? БЕЗ НЕЯ ХОРАТА ЩЕ УМРАТ ОТ ГЛАД И СТУД ЛИ? ОТ КАКВА ЖИЗНЕНА НЕОБХОДИМОСТ СЕ ПАЛЯТ ЦИГАРИ?
ПАЛИ СИ ГИ У ВАС! НЯМАШ ПРАВО ДА ТРОВИШ ОСТАНАЛИТЕ ХОРА БЕЗ ТЯХНОТО СЪГЛАСИЕ. С ЦИГАРИ ЛИ ТЪРГУВАШ? КОЛКО ПЕЧЕЛИШ ОТ ТЯХ?
цитирай
51. анонимен - Въэдържам се за пореден път да не ...
02.06.2012 17:47
анонимен написа:

Въэдържам се за пореден път да не ти отправя обидни епитети,не защото описваш"вредата от пушенето",а искам на най-елементарния въпрос,кои пушеци са по-вредни/може би стотици хиляди пъти повече от цигарите/и защо не ги забранят да ми отговориш АРГУМЕНТИРАНО и допустимо ли е един човешки антипод да обижда половин България,да ги нарича ПРОСТАЦИ защото пушели !?!?


Ама такива са! Че са ПРОСТАЦИ,ПРОСТАЦИ СА! МОЖЕШ ЛИ ДА ГО ОТРЕЧЕШ? Ако не са простаци няма да мерят коя вреда за човека е по-голяма,кое зло е по-зло. Само един простак може да сравнява и избира кое зло е по-добро и кое е по-голямо. Пишкомерене ли започват пушачите или що? На кого му е най-голям. Кое вреди най-много,цигарите,алкохола,наркотиците или газовете от колите? Егати простотията на днешното българско население!
цитирай
52. анонимен - Прочетох от къде си откраднал статията
02.06.2012 18:16
http://www.elusion.bg/vredi.html
В нея е пълно с общи фрази и неточности.
Спирам се на никотина. Активното вещество се синтезира в растения от семейство Картофови като представлява около 0,6-3% от сухото вещество на тютюна.Съдържа в доматите, картофите, патладжаните и зелените чушки. действа като стимулант.
Спри да хрупкаш всичко изброено.
Акролеин - Акролеинът се образува от мазнините при две положения: когато се обработват при висока температура или когато гранясат. Ако си пържиш нещо, вредиш на здравето ми в пъти.
Етиленов окис – Получава се при окисление на етилен в присъствие на катализатор и последваща ректификация. Суровина за производство на гликоли, гликолови етери, полиетиленгликоли, етаноламини и др. Има консервиращо и стерилизиращо средства. Агент за хидроксиетилиране на нишесте и целулоза.
цитирай
53. анонимен - АМА ТВОЕ ЛИЧНО ПРАВО Е ДА СЕ РАЗПО...
02.06.2012 19:23
АМА ТВОЕ ЛИЧНО ПРАВО Е ДА СЕ РАЗПОРЕЖДАШ СЪС СОБСТВЕНИЯ СИ ЖИВОТ И ЗДРАВЕ. С ЖИВОТА И ЗДРАВЕТО НА ДРУГИТЕ НЯМАШ ПРАВОТО ДА СЕ РАЗПОРЕЖДАШ! ТОВА ЯСНО ЛИ ТИ Е ИЛИ СИ ТВЪРДЕ ТЪП ЗА ДА ГО РАЗБЕРЕШ?

Съжалявам за другите, но няма как - ще си пуша - на мен да не ми е лесно :)
цитирай
54. podvodni - Не са сравними цигарите и ДВГ, с едно ...
02.06.2012 19:30
Не са сравними цигарите и ДВГ, с едно но! Защото вместо ДВГ в автомобилната индустрия спокойно могат да се внедрятразработките на Тесла. Това важи и за ел.ток. Но това е друга тема, макар и директно свързана с днешният спор.
И така обещахме да не срявняваме цигарите с ДВГ. А ще сравним цигарите с ГМО, Е-тата и другите боклучи в храните и напитките. Та ето и въпроса - Кое от всичките тези нанася по-малка вреда от тютюна? Защо?
цитирай
55. анонимен - dedo katana
02.06.2012 19:34
e pusnal 5-6 komentar4eta)))))))
basi sta4koizmennika)))))
цитирай
56. анонимен - Въэдържам се за пореден път да не ...
02.06.2012 19:45
анонимен написа:
анонимен написа:

Въэдържам се за пореден път да не ти отправя обидни епитети,не защото описваш"вредата от пушенето",а искам на най-елементарния въпрос,кои пушеци са по-вредни/може би стотици хиляди пъти повече от цигарите/и защо не ги забранят да ми отговориш АРГУМЕНТИРАНО и допустимо ли е един човешки антипод да обижда половин България,да ги нарича ПРОСТАЦИ защото пушели !?!?


Ама такива са! Че са ПРОСТАЦИ,ПРОСТАЦИ СА! МОЖЕШ ЛИ ДА ГО ОТРЕЧЕШ? Ако не са простаци няма да мерят коя вреда за човека е по-голяма,кое зло е по-зло. Само един простак може да сравнява и избира кое зло е по-добро и кое е по-голямо. Пишкомерене ли започват пушачите или що? На кого му е най-голям. Кое вреди най-много,цигарите,алкохола,наркотиците или газовете от колите? Егати простотията на днешното българско население!

Оооооо,и ти ли си от олигофрените непушачи?Простаци да наричаш/само двама от милиардите/Айнщайн и Чърчил????Неам думи !!!!
цитирай
57. zafirov - социопати и простаци, по критерия ...
02.06.2012 20:09
анонимен написа:
социопати и простаци, по критерия "пушачи" щеше да е смешно, ако не беше глупаво. Пушачите са зависими от никотина(наследство от индианците и техните "лули на мира") хора, но това в никакъв случай не е основание да се обвиняват във всички беди и проклятия. И преди навлизането на тоя вреден навик масово в Европа е имало и ще има всякаква "гад", която не пуши цигари, но убива без да и мигне окото, мачка, изнасилва и подтиска свободният човешки дух. Живея в Германия. Не съществува явление "непушачите се гнусят от пушачите". Чисто и просто са взети мерки да няма противопоставяне на тия две категории граждани, всяка от които има принос за развитието на обществото. До някъде законът за пушене на обществени места е като въведеният у нас, с тази разлика, че в заведения с вентилация или в Локали, където не се сервира храна се пуши в помещенията. В луксозните хотели и ресторанти може да се пуши на бара, а има такива, където се пуши в залите. Цените на цигарите тук са от порядъка на 5 евро, но пушещите са един голям процент, които не се охулват и наричат от другите с такива нелицеприятни наречия, както се наблюдава това у нас и по медиите, и от устата не на някой друг, а на държавният ни глава.


Единствения разумен коментар в темата. Противопоставянето на пушачите срещу ограничение да се пуши на ЗАТВОРЕНИ ОБЩЕСТВЕНИ места показва някоко тревожни факта:
1. Пристрастеност (аз съм ОК с това, не е мой проблем)
2. Наглост (това е мой проблем, астматик съм заради пасивно "пушене", но сега имам закон на моя страна ;] )
3. Дебилизъм, вадят се глупави доводи в спор или се използват лични нападки, общо взето признаци на необразованост и липса на манталитет.
При положение, че пушенето не е забранено изцяло, не виждам какъв е проблема? Не отричам, че има как да се оптимизира забраната и да се намалят рестрикциите както в горе цитираното мнение. Непушачите сме отворени за разумен диалог, а пушачите пищят като ощипани девици, това е смешно-жалкото.
цитирай
58. abadonka - Още не съм видяла...
02.06.2012 20:25
...чисто гола пушачка да си защитава пушенето, затова пък голи еколожки дал господ. После кои са лудите?
цитирай
59. lisa19 - Цъцъц
02.06.2012 20:56
Я да видим сега кой е "психически увреден социопат". АЗ, като пушач не съм обидила никой, но ето нещо, което е присъщо на социопатите:

53. анонимен


Ама такива са! Че са ПРОСТАЦИ,ПРОСТАЦИ СА! МОЖЕШ ЛИ ДА ГО ОТРЕЧЕШ? Ако не са простаци няма да мерят коя вреда за човека е по-голяма,кое зло е по-зло. Само един простак може да сравнява и избира кое зло е по-добро и кое е по-голямо. Пишкомерене ли започват пушачите или що? На кого му е най-голям. Кое вреди най-много,цигарите,алкохола,наркотиците или газовете от колите? Егати простотията на днешното българско население!
...................
Хайде опровергай се, че не си социопат, нито пък злобен простак.
цитирай
60. raders - Че е дървотия, дървотия е да се тр...
02.06.2012 21:32
Че е дървотия, дървотия е да се тровиш и да си гориш парите, но с административни мерки от страна на държавата да се решава подобен проблем е още по-голяма дървотия. Но наистина е по-приятно, когато си стоиш на масата в бара и никой дървеняга не ти пафка в сурата пушеци. Вече го изпитах на живо...
цитирай
61. koshmar - Очевидно определенията ми са яд...
02.06.2012 21:36
Очевидно определенията ми са ядосали доста хора, но е така.

Пушенето вид самоунищожение ли? Да.
Самоунищожението противоречи ли на здравия разум? Да.
Съзнателното увреждане на други хора с цел твоето удоволствие социопатия ли е? Да.

Защо се ядосвате тогава?
цитирай
62. lisa19 - ...
02.06.2012 21:45
О, не. Лично не се ядосвам изобщо. И аз виждам, че доста се опростачихте. Извинявам се за което. Никому не съм увредила каквото и да е с цел удоволствие. Виждам, че това правите точно вие кошмар. В случая доказвате на практика що е то социопатия, но във ваше лице. Това, че сте против си е ваша воля. Това, че други пушат, си е тяхно решение. Не сте вие хората, които да давате акъл. Толкова от мен във вашия блог.
цитирай
63. koshmar - Точно пушачите дават акъл - че вс...
02.06.2012 22:04
Точно пушачите дават акъл - че всички трябва да се съобразяват с тях.
Никой пушач обаче не може да отговори на простия въпрос - защо пуши.
Кое го кара да пуши и нещо печели ли от това освен катран в дробовете си.
цитирай
64. koshmar - Ето това изчерпва всичко
02.06.2012 22:08
2. Наглост (това е мой проблем, астматик съм заради пасивно "пушене", но сега имам закон на моя страна ;]

милиони хора са болни заради тия нахални, безсрамни и вредни елементи, които вместо да се заврат вдън земя от срам, крещят като диваци, че ги тормозели.
цитирай
65. lisa19 - (((
02.06.2012 22:22
koshmar написа:
Точно пушачите дават акъл - че всички трябва да се съобразяват с тях.
Никой пушач обаче не може да отговори на простия въпрос - защо пуши.
Кое го кара да пуши и нещо печели ли от това освен катран в дробовете си.

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Е, ще кажа още нещо. Ето това не е твой проблем изобщо що касае последното ти изречение. Къде съм давала акъл, че трябва някой да се съобразява с мен? Посочи. Това, че преувеличаваш и си фантазираш си е твой проблем, не мой. Освен това, сигурно ли е, че точно пушач е виновен за астмата ти. Нека не изброявам причините за това заболяване. На прости въпроси не отговарям, защото са просташки. Вреден е също и алкохола. Ти пиеш ли? Аз не. Вреден е и секса - безразборния. При теб как е? Ето това също са въпроси, на които не е особено удачно някой да ти отговори: "Защо пиеш?" или "Защо сменяш мъжете/жените като носни кърпички." Вредни са и много други неща. Всеки с мислите и живота си. Все пак би трябвало да спреш да обиждаш. Радвай се на чистия въздух по заведенията, защото няма да е за дълго.
цитирай
66. koshmar - Цитирах един коментирал, че аст...
02.06.2012 22:35
Цитирах един коментирал, че астмата му е причинена от пасивно пушене.
Ама много си интересна да знаеш.
От факта, че много неща са вредни, не следва, че като най-малко вредно тютюнопушенето е без значение.
Няма разумен човек, който да не осъзнава, че цигарите са вредни. Някои коментиращи отричат тая азбучна истина - за какво говори това, ако не за простащина?

Да приключим спора. От гледна точка на НК пушачът причинява телесна повреда на хората около него, значи е не само социопат, а престъпник.
Подробен цитат съм дал за пасивното пушене и вредите му - всеки може да намери материали на тая тема.

Това, че административно се решава тоя проблем, е неизбежно - можеш ли да очакваш съзнателност от социопат? Трябва да се принуди.
цитирай
67. анонимен - Не са сравними цигарите и ДВГ, с едно ...
02.06.2012 22:44
podvodni написа:
Не са сравними цигарите и ДВГ, с едно но! Защото вместо ДВГ в автомобилната индустрия спокойно могат да се внедрятразработките на Тесла. Това важи и за ел.ток. Но това е друга тема, макар и директно свързана с днешният спор.
И така обещахме да не срявняваме цигарите с ДВГ. А ще сравним цигарите с ГМО, Е-тата и другите боклучи в храните и напитките. Та ето и въпроса - Кое от всичките тези нанася по-малка вреда от тютюна? Защо?


Ти прочете ли моя коментар номер 53. мистър Надводни? за пишкомеренето при пушачите? Кое зло е по-добро и тъй нататък? Или не знаеш да четеш?

И между другото откри топлата вода за ДВГ! Поздравявам те за което! По-добре късно отколкото никога! Ще те предложа и за Нобел за 2012 година. Хората това изобщо не го знаеха за ДВГ,че замърсяват и затова не разработват сега електромобилите. Добре,че беше ти,о велики Надводни! Че да ни просветлиш. Велик мислител си! Българският гений.

Защо да не говорим за ДВГ? Не се измъквай така леко! Точно за ДВГ ще говорим. Или нещо не ти изнася май,а?
цитирай
68. podvodni - До 69
02.06.2012 23:14
Добре бе, нещастник, да говорим и за ДВГ. Хайде почва,й да те видя какво и колко можеш !!
цитирай
69. lisa19 - Хайде сега и престъпник.
02.06.2012 23:18
Нямаш си на представа нито от "психична социопатия", нито от престъпление. Знаеш ли, не мислиш. Ако мислеше малко повече отколкото трябва, нямаше да говориш подобни небивалици. Е, това, че ти липсва някоя и друга годинка на възпитание си е наистина пропуск. Всъщност не си струва наистина да влизам повече тук. Познавам непушачи, които наистина си струва да познавам, но в твое лице виждам омразата на път да изкълчи живота и да извърши наистина престъпление. Би ли посегнал на пушач? Така като виждам какво пишеш, сигурно това би станало. Съобразявай се, не с мен, а с това, какво би направил и не си изтървавай нервите. Това все пак е признак на възпитание.
цитирай
70. marinakooteva - Re:
02.06.2012 23:20
Психически увреден социопат си ти! това което си напиал е потвърждение!
цитирай
71. koshmar - Ето пример за това колко възпитани и мили са пушачите:)
02.06.2012 23:32
marinakooteva написа:
Психически увреден социопат си ти! това което си напиал е потвърждение!

цитирай
72. koshmar - Омраза, изпускане на нервите, да ...
02.06.2012 23:37
Омраза, изпускане на нервите, да посегнеш на пушач...
Няма такова нещо. Съвсем културно обяснявам защо пушачите са непълноценни същества, вредители и асоциални типове. Кой разлайва кучетата покрай тоя закон? Кой вдига бунтове и задръства сайтовете с крясъци? Пушачите.
цитирай
73. анонимен - Добре бе, нещастник, да говорим и за ...
02.06.2012 23:47
podvodni написа:
Добре бе, нещастник, да говорим и за ДВГ. Хайде почва,й да те видя какво и колко можеш !!


Какво за ДВГ? Ти направи велико откритие,Надводни. Откритието на века! На никой преди теб и през ум не е минавало,че ДВГ изхвърлят вредни газове. Добре,че беше твоят развит мозък да направи гениалното откритие. Руснаците и западняците нищо не знаеха за ДВГ. Ей тъй за кеф си строиха метро, трамваи,тролейбуси. Просто се забавляваха с тези детски играчки от 50-100 години насам. Сигурно обичат да ги бие ток. Развиваха и градския си транспорт и електрическите влакове между градовете,както и влаковете-стрели в Япония, Франция и Китай. Изградиха и много слънчеви и вятърни централи наред с АЕЦовете от преди.

А как направихте това гениално откритие,мистър Надводни? Че ДВГ изхвърлят вредни газове? Никога нямаше да се сетя за това.
цитирай
74. анонимен - За Надводний и Подводний! За да ...
03.06.2012 07:01
За Надводний и Подводний!
За да решите спора за вредните газове,кажете коя е причината в големите градове да се образува СМОГ,особено опасен за непростаците и простаците?!Този смог от какво се получава,от издишания цигарен дим или от ДВГ?Да не спорите пък за изхвърлените димни газове от ТЕЦ?И така,кое глобално е по-вредно?
цитирай
75. анонимен - За подводний и надводний! Хайде ...
03.06.2012 07:07
За подводний и надводний!
Хайде отговорете на въпроса от какво се получава СМОГ през лятото и зимата и не е ли еднакво вреден за "простаците" пушачи и "простаците"непушачи?
Дали причината е цигарения дим или изгорелите газови от ДВГ и ТЕЦ-овете?!
цитирай
76. tihatavoda - koshmar
03.06.2012 13:22
Пушачи са били Сталин , Чърчил и Рузвелт . Хитлер не е пушил . Това не е ли кошмар ?
цитирай
77. анонимен - :)
03.06.2012 13:33
След като са толкова опасни и вредят не само на психично болните консуматори, но и на психично здравите въздържатели, предлагам да се забрани произоводството и криминализира разпространението им. Милиони социопати и психично болни ще бъдат излекувани. А за тези, които дават някакъв отпор, винаги може да се построи някой друг лагер. Авторът ми се вижда добре мотивиран да оперира с газовата камера и без да му се плаща. :)
цитирай
78. анонимен - За подводний и надводний! Хайде ...
03.06.2012 23:27
анонимен написа:
За подводний и надводний!
Хайде отговорете на въпроса от какво се получава СМОГ през лятото и зимата и не е ли еднакво вреден за "простаците" пушачи и "простаците"непушачи?
Дали причината е цигарения дим или изгорелите газови от ДВГ и ТЕЦ-овете?!



Няма абсолютно никакво значение по конкретната тема от какво се получава смога. Когато си тежко болен с 38-39 градуса температура,тежка простуда и пневмония не ядеш сладолед нали? И ако си погълнал някаква отрова,не търсиш още отрова да гълташ? ( А де да знам,може да си ненормален или мазохист и се тъпчеш сам с още отрови).

ИМЕННО! АНДЖЕК,ТОЧНО ТАКА Е! Съвременните градове са тотално замърсени. Автомобили,самолети,Тецове. И ТОВА ЗАМЪРСЯВАНЕ НИ Е МАЛКО! ДАЙТЕ ОЩЕ ОТРОВИ ДА БЪЛВАМЕ И ОЩЕ ДА СЕ ТРОВИМ? Тотално сбъркана логика имаш,мой!
Значи щом е замърсено навсякъде,дай още да замърсяваме. Сякаш някой друг ще го диша. А не ние. Щом като комшиите ни си хвърлят през балкона боклука,дай и ние да си го изхвърляме пред блока! Това ли искаш да ме убедиш?

Именно,че въздухът ни е много замърсен! Обаче сравнението ти е крайно нелепо! Ако искаш върви пеш! Не ползвай кола и друг транспорт. Ако искаш стой на тъмно и студено! Ако искаш можеш да яхнеш любимата си цигара и тя ще те превози където трябва! Или пък ще ти даде ток за телевизора и компютъра?
Значи по твоята логика да спрем градския транспорт,да спрем електроцентралите си,да стоим гладни без хляб (пече се на мазут и други петролни продукти)? Цигарите ще ме нахранят,ще ми светят в стаята през нощта,ще ми пуснат пералнята,ще ми свирят вместо радиото,ще ги гледам вместо телевизора и компютъра?
ЦИГАРИТЕ СА ПО-ВАЖНИ ОТ ХРАНАТА,ОБЛЕКЛОТО,ТРАНСПОРТА И ПРИДВИЖВАНЕТО!!! БЕЗ ТРАНСПОРТ И ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ТОК МОЖЕМ,НО БЕЗ ЦИГАРИ-НЕ! Ако трябва ще тръгнем пеш,голи,гладни,боси,но с вонящия фас в уста! Понеже транспорта и цигарите замърсяват въздуха,ще спрем транспорта,а ще оставим цигарите. Имате едни УВРЕДЕНИ от никотина мозъци! Които вече не могат да мислят.
цитирай
79. kostadin - Ами простата сметка показва, че ...
04.06.2012 01:38
Ами простата сметка показва ,че дишането уста в уста е вредно ,макар ,че се използва понякога .Увеличаването на вредните вещества идва от издишаният от пушача въздух.Предлагам санкциите да се проведат срещу непушачите тъй ,като те не виждат вредата от газовете отделяни от колите и промишлеността.
Хора законът отново внася поредното разделение между вас Колко гальовни са вашите караници за или против пушенето за ушите на управляващите.Всичко Мара втасала ....Така могат да спорят само хора от най- щастливата нация
Браво на Бойко!
цитирай
80. ramus - За дечицата хейтъри
04.06.2012 15:05
Голям смях пада, като се зачита на какви глупости е способен човек, заради една обикновена зависимост, прикриваща се в случая със псевдоинтелектуалност. От доводи, до опити за логически интерпретации или казуси и най-вече натъкмени псевдоаргументи.
няма в природата нито едно живо същество, което да издържи да се отравя систематично с дим от изгарянето на нещо си - с алкохола е същото положение.
Няма по-мръсен начин за прием на никотин, от тоя на вдишване на дима от изгарянето на тютюневи листа, при което самия никотин е по-малко от 2-5%. Останалото си е просто отровен боклук. Разбира се основното при човека е разни грешки в мозъчните готови програми, призвани да определят, регулират и защитават организма. Пристрастяването е израз на обикновени и прости процеси, разиграващи се в мозъчната химия. Като негово придружаващо явление е т.н. АБСТИНЕНЦИЯ (казано просто - откачането от зависимостта). Пристрастяването е универсален механизъм - той е погрешна изява на регулиращите функции на мозъка чрез допамин, ендорфини и окситоцини - всички с изключително важно значение за регупирането на сложните взаимодействия в живите тела. Но генетичните механизми са природно обусловени и те са адекватни само в периметъра на природно-формирания начин на живот. Пристрастяването се осъществява и асоциира към всякакви външни обекти, но по същество представлява силно влечение и претегляне към обект или процес, чрез който да се достави изживяване. Доставката на изживяване на удоволствие е първична и чрез нея мозъкът контролира поведението, регулирайки неговите насоки. Например - при реализирането на полов акт, е вградено да е налице силно удоволствие, за да служи като стимул да се повтаря. Изживяването при прием на "сладко" е същото - привличането към сладкото има за основа прием на химична "бърза енергия", с която да се оцелява, живее...
Проблема е, че всички условия в днешния свят на човечеството нямат нищо общо с природосъобразния. И не е чудно, че популярни са именно приемът на химични вещества, които директно се намесват в мозъчната химия. В природата по естествен начин пристрастяването е много, много рядко явление. Типичен пример е "мечката стръвница", която опитала веднъж човешко месо, започва да напада все по-яростно хора. И все пак в природата това са отклонения и при животните е възможен естествена абстиненция. Присто при естествените природни условия е налице и естествена регулируемост. Докато при човешкия днешен свят тия "мозъчни програмни грешки" стават не изключение, а правило по своето разпространиение. Говоря вече не само за пушенето и цигарите, а пристрастяването в най-широк смисъл, включително и в психичните аспекти.
При цигарите пристрастяването има не само физиологична невронна компонента, налице са множество допълнителни фактори от съвсем различено естество. Например т.н. ОРАЛЕН РЕФЛЕКС - атавизъм от детството, при който по правилото на "ПАВЛОВСКИТЕ ВТОРОСИГНАЛНИ РЕФЛЕКСНИ ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ" се обуслява комбинация от успокояване при стимулация на рецепторите на езика и устната кухина. Оралния рефлекс е взаимно проникнат и обусловен от рефлекса на "смученето", идващ от бебешките години и чрез който всяко бебе започва своят извънутробен живот... Допълнително фактор е поставянето на пушенето на цигари като социално явление - ползва се за комуникация, флиртуване... успокояването и временната концентрация на вниманието пък идват от действието на НИКОТИНА. Допълнително се получават и взаимовръзка с други форми на прострастяване - комбинацията КАФЕ-ЦИГАРА... както и цигара след събуждане, или пък ЦИГАРА след хранене... и т.н.... Множеството повторения създават навични постановки, които пък имат особеността, че колкото повече се повтаря действието, толкова по-устойчиво поведение се формира от тях...

Темата е сложна и проблемът е че е пропита в чисто културни и социални краски. А всичко идва от прости първосигнални положения. Типичния пушач формира пушенето си при пълна несъзнателно и липса на каквато и да било самоосъзнатост. Дълбокото проникване и влияние в мозъка, заедно с различни допълнения правят пушенето едно от най-неприятни абстиненции при отказа му. Което пък го прави предизвикателство за всеки претендиращ че е преди всичко човек, демонстриращ воля, идваща от съзнателност и отговорност за собственото здраве.
цитирай
81. анонимен - Алберт Айнщайн като един пушач, ...
05.06.2012 09:34
Алберт Айнщайн като един пушач, вероятно също е бил социопат.
цитирай
82. анонимен - Страстен пушач е бил другарят Ст...
11.06.2012 19:35
Страстен пушач е бил другарят Сталин! Учете се от него и му подражавайте!
цитирай
83. vaskab - Тютюнопушенето
05.10.2012 15:00
Бил съм от двете страни на барикадата.Пушил съм от 15-тата до 55-тата си година.Вече 6 години съм от страната на непушачите.Мога да ти кажа мили ми Кошмарю, че познавам твърде добре състоянието и на едните и на другите.Сега чуй следното: Забраната, ограничаването на свободната воля, крещенето по другите, които не са като теб, обиждането им, винаги са водили до конфронтация и нищо друго.Разбира се че този закон е пълна дискриминация по отношение половината население на България.Нормално е и задължително да не се пуши на обществени места/болници, учреждения, училища, детски градини, няма да изреждам всичко/, но е кофти идея да се правим на по католици от папата. Трябваше да се създадат заведения за пушачи и за непушачи, на хората трябва да се остави право на избор.А ти , ти си твърде краен.Не можеш да си позволиш да наричаш хората социопати, да обиждаш по този начин половината население. Не ме карай да мисля, че си толкова глупав, та не разбираш това.Не искам да те сравнявам с Черната Златка, която се разплака не заради "невероятните " си познания по география, а поради факта, че лиши групата от парти.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: koshmar
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 439234
Постинги: 76
Коментари: 1046
Гласове: 758
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031