Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2020 08:38 - Ще бъдем пак... (на Йоана)
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 1048 Коментари: 9 Гласове:
-8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Ще бъдем пак прегърнати и нежни,

нехаещи за този пошъл свят.

Нехаещи за всички хора непотребни.

...Ще вдишвам финия ти аромат.

 

И ще се къпя в твоите прегръдки.

В дъха ти даващ ми идея за живот.

Ще пия красотата ти на глътки

под най-замайващия небосвод.

 

Защото ти си този светъл ангел,

дарил ме с най-божествения взор,

без теб от рая аз съм паднал

в килията на земния затвор.

 

Пространство, време -

те не съществуват,

когато си застанала до мен.

Наяве пак очите те сънуват

 

...И търсят твоя вечен плен!




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - За много години, поете!
01.01.2020 09:05
Ей така сме ние , като от първите две строфи от прекрасното ти стихотворение. Още не съм в София, но ти желая здраве, любов и вдъхновение. Мъдрости имаш. Много щастливи мигове на цялото ти семейство.
цитирай
2. missana - За много години, Роси!
01.01.2020 09:42
rosiela написа:
За много години, поете! Ей така сме ние , като от първите две строфи от прекрасното ти стихотворение. Още не съм в София, но ти желая здраве, любов и вдъхновение. Мъдрости имаш. Много щастливи мигове на цялото ти семейство.


Честита новата 2020 година! Да носи на теб и семейството ти, здраве и благодат, а също и нови творчески успехи! Благодаря ти за прекрасните слова и пожелания, и за това, че никога не ме забравяш! И прелестно прекарване на този първи ден на Новата година - денят на Василевса!
цитирай
3. rosiela - Младене,
01.01.2020 10:19
благодаря, приятелю. Тук съм с едно ново стихотворение, но понеже не са ми премахнали бана, са предупредени, че ще се съдим скоро. Няколко простака всяка сутрин започват с мен и с мен замръкват, обаче солено ще им излезе. Ти ме познаваш, непреклонна съм.
Доста съм търпелива, но жестоко бия накрая.
цитирай
4. missana - И дай боже да им излезе солено на тези гадове, които те преследват. Нека се задавят в
01.01.2020 10:51
rosiela написа:
Младене, благодаря, приятелю. Тук съм с едно ново стихотворение, но понеже не са ми премахнали бана, са предупредени, че ще се съдим скоро. Няколко простака всяка сутрин започват с мен и с мен замръкват, обаче солено ще им излезе. Ти ме познаваш, непреклонна съм.
Доста съм търпелива, но жестоко бия накрая.


собствената си злоба и безчестие! Ти си боец, който ще победи - нямам съмнение в това. Но защо трябва да се стига дотам. Ненавиждам бановете. Аз самият имам вечен бан в един сайт, без да има причина за това. Същите тези нищожества, за които ти говориш ми го причиниха.
цитирай
5. rosiela - Аз и сега съдя двамина, та дим се дига!
01.01.2020 10:57
При мен или е осъдено, или е починало. Ама трябва мно-о-о-о-ого да си го изпроси, за да се стигне до финала.
цитирай
6. nara - Копукова, това, че ти получи бан, а ...
01.01.2020 10:58
Копукова, това, че ти получи бан,а вонящото чучело не,, е направо отвратително и показва,че за Админите няма и елементарна справедливост, а те са взели под криилото си тая гнида.
А минусите на мисана и на теб от клонингите на тоя урод са ярко доказателство за низостта му.
Минуси и тая гад ще има, понеже се вбесява от тях.
Препоръчвам ти да си направиш поне 7 профила и да му ръсиш с тях минуси.
Не чакай обективност от админите, а действай мръсно срещумръсника.

Мога да го сапунсвам с 20 минуса, но не съм луд като него да седя непрекъснато тук.

Трябват общи усилия за справяне с тая осмърдяла сайта гад.
цитирай
7. rosiela - Благодаря, аз предпочитам да им взема солидно обезщетение- Блогът има софийска регистрация на фирмата и знаем къде са.
01.01.2020 11:01
nara написа:
Копукова, това, че ти получи бан,а вонящото чучело не,, е направо отвратително и показва,че за Админите няма и елементарна справедливост, а те са взели под криилото си тая гнида.
А минусите на мисана и на теб от клонингите на тоя урод са ярко доказателство за низостта му.
Минуси и тая гад ще има, понеже се вбесява от тях.
Препоръчвам ти да си направиш поне 7 профила и да му ръсиш с тях минуси.
Не чакай обективност от админите, а действай мръсно срещумръсника.

Мога да го сапунсвам с 20 минуса, но не съм луд като него да седя непрекъснато тук.

Трябват общи усилия за справяне с тая осмърдяла сайта гад.

цитирай
8. nara - Едното не пречи на другото. Просто ...
01.01.2020 11:15
Едното не пречи на другото.
Просто срещу това вонящо и смърдящо самопомпащо се самогласуващо се и самокоментиращо се изчадие, което откакто е тук е превърнало сайта в коптор с облизващите го мъжки и женски мастии, трябва да се действа, а не безнаказано тая гад да си развява байрака.
Дори нямаш прдстава колко гнусна е тая твар.
цитирай
9. missana - Права си, Роси!
01.01.2020 11:16
Аз мисля, че справедливостта ще възтържествува. Няма нещо, в което да съм по-убеден от това. Добре правиш, че ползваш средствата на закона. В никакъв случай не трябва на мръсника и подлеца да се отговаря аналогично. Това означава да се приравним с него. А неговото място е в калта!
цитирай
10. pompadur4udovi6te - Мястото му за жалост не е в калта, а на ...
01.01.2020 11:38
Мястото му за жалост не е в калта , а на върха.
Защото в момента тоя постинг е с реалните 41 прочита,
а на подлеца с фалшивите 350.
И в манията си да е все най популярен в категорията непрекъснато се помпи сам.
И бас държа че се подмокря от това.

А вие чакайте Бог да накаже мръсника
Весело чакане!

Чу.
цитирай
11. missana - Ами той е наказан именно с това, че отлично знае, че прочитите му са фалшиви.
01.01.2020 11:48
pompadur4udovi6te написа:
Мястото му за жалост не е в калта, а на ... Мястото му за жалост не е в калта , а на върха.
Защото в момента тоя постинг е с реалните 41 прочита,
а на подлеца с фалшивите 350.
И в манията си да е все най популярен в категорията непрекъснато се помпи сам.
И бас държа че се подмокря от това.

А вие чакайте Бог да накаже мръсника
Весело чакане!

Чу.



Целият е фалшив и отлично го знае. А от това по-голямо наказание - здраве му кажи!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5110927
Постинги: 2918
Коментари: 18864
Гласове: 3354
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930